VVS Norge Partner skal automatisere måling av kundetilfredshet

Presse

Drifti_Prognosesenteret_Partner_KTI_850x560.png

Publisert 13. juni 2023

VVS Norge Partner gjør stadige grep for å gjøre arbeidshverdagen enklere for sine medlemsbedrifter. Nå skal rørleggerkjeden automatisere utsendelse av kundeundersøkelser gjennom sine nye samarbeidspartnere, Drifti og Prognosesenteret.

Siden fjorårets lansering har VVS Norge Partner, medlemskonseptet ment for små og mellomstore rørleggerbedrifter uten butikk, opplevd solid vekst. Takket være nylig lanserte samarbeid skal de nå automatisere hele prosessen rundt kundeundersøkelser på vegne av sine medlemsbedrifter.

– VVS Norge Partner jobber kontinuerlig med å utvikle konseptet og medlemsfordelene. Alle våre medlemsbedrifter skal føle seg sikre på at de har markedets beste forutsetninger for å lykkes, gjennom blant annet gode innkjøpsbetingelser, gratis regnskapstjenester og innovative systemer. Den nye løsningen er nok et steg på veien mot en mer effektiv og lønnsom arbeidshverdag, sier Stian Aarstad, kjedeleder i VVS Norge Partner.

Sist måned lanserte kjeden et samarbeid med teknologiselskapet Drifti om å tilby medlemmene en fagplattform spesialtilpasset rørleggerbedrifter. Utsendelsen av kundeundersøkelser integreres nå sømløst i denne plattformen.

– Drifti kan skreddersys etter behov. Vi har integrert KTI og kundeundersøkelser i fagplattformen slik at VVS Norge Partners kunder automatisk mottar en undersøkelse etter at en faktura er utsendt. Dette gir verdifull innsikt i tilfredshet og lojalitet – databasert innsikt vi tror har stor verdi for brukerne, sier Eyolf Strømme-Svendsen, produktsjef i Drifti.

Det er Prognosesenteret, et av landets fremste markedsanalyseforetak, som gjennomfører og automatiserer selve kundeundersøkelsen.

– Det å måle kundetilfredshet er i seg selv et kvalitetsstempel. VVS Norge Partner og medlemsbedriftene får nå et verktøy de konkret kan benytte til å prioritere hva de skal fokusere på i sitt løpende forbedringsarbeid. Når kundene ser at rørleggerne måler kundetilfredshet, kan de være helt sikre på at dette er en aktør som ikke bare sier at kunden er viktig, men som faktisk mener det, sier Adrian Ekelund, salgssjef i Prognosesenteret.

Tilbake til pressemeldinger